söndag 11 september 2011

Felix actionlördag


Denna dag visade sig bli en ganska röjig lördag. Förmiddagen spenderade jag och pappa i och för sig hemma i relativ stillhet. Efter lördagsgodis och filmtittande lekte jag och pappa i trädgården och jag släpade omkring honom i ena handen samtidigt som han försökte plåta mig med den andra. Sedan åkte vi och hälsade på mina kompisar Alba och Chiara. Där blev det emellertid fett ös...



...eftersom de råkar ha en studsmatta i trädgården...



...och den var helt klart något alldeles extra.



Få saker kan väl vara roligare än just studsmattor. Här busar jag med Chiara...



...på några bilder...



...och här skymtar Alba i bakgrunden.



Faktum är att vi nog spenderade ett par timmar på den där studsmattan. Till slut blev det så mörkt att pappa inte längre kunde få skarpa bilder med korta slutartider med sin lilla utflyktskamera, så han fick istället ta till blixten för att frysa rörelserna (vilket syns på den högra bilden ovan, som är tagen runt 19.40 då det började skymma).



Men jag hann med fler roligheter. Det fanns rutschkanor både ute och inne...



...och mogna rabarber...



...och fortskaffningsmedel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar