måndag 1 juli 2013

Porträtt på en framtida kvinnotjusare?


Under en vecka har mamma varit på vandring i Skottland, så jag, Östen, Sudden och Majken har alla varit hos pappa. Han har följaktligen haft fullt upp med att tillfredsställa alla andras behov, som exempelvis att träna cykling med mig och promenera med dogsen under ihärdiga protester från mig eftersom jag hellre ville cykla och spela Yatzy och Svarte Petter med honom. Efter en hel del om och men lyckades han idag övertala mig att posera för några bilder trots att det var blött i gräset och fick på så sätt ett av sina egna grundläggande behov tillfredsställt, att plåta.



Här är jag på allmänningen utanför vår täppa...



...och pappa har sorterat fram de bilder där jag inte gjorde en massa grimaser.



För att hålla mig på humör blev han tvungen att berätta oanständiga vitsar...



...om Bellman, tysken och fransken...



...där jag specialbeställde handlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar