söndag 6 oktober 2013

Felix 6-årskalas


Förra söndagen fyllde jag 6 år. Idag hade jag kalas hemma hos mamma. Fint ska det vara med skjorta och slips, vilket knappast är någon influens från pappa, som aldrig klär sig med stil.



Konversationer till bords.



Här satt vi på vardagsrumsgolvet...



...och snurrade flaskan, varefter jag öppnade paketen från gästerna i den ordning flaskan råkade pekade på dem...



...och jag fick många fina paket.



Nemi, en av mina bordsdamer.



Efter maten begav vi oss ut till lekplatsen för att röja av oss lite grann.



Här är jag och Isak...



...och här jag med Odd.



De riktigt coola killarna, som Max, gjorde långa hopp från gungan...



...och här kopierar Adrian hans bravad.



Tillställningen avrundades sedan med marängsviss och godispåsar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar