söndag 26 januari 2014

Ottos och Naimas sjuårskalas


Idag var det kalas igen. Två klasskompisar bjöd hela klassen på ett gemensamt partaj i en idrottshall, där man kunde prova på många aktiviteter.



Först lirade jag handboll...



...och sen bowling...



...fast med tomtar som käglor.



Därefter var det dags för dart...



...vilket jag och pappa redan tränat hemma i vardagsrummet.



Sen skulle man härma olika djur och försöka få de andra kidsen att gissa vilket djur man var. Först var jag apa...



...och sen spindel.



Och så lekte jag med Odd...



...som är en av mina favoriter i klassen.



Dessutom spelade vi fotboll och i den här sekvensen bar det sig inte bättre än att målvakten, och tillika festföremålet Naima, fick bollen mitt i pallet och tvingades till ett depåstopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar