lördag 17 maj 2014

Lundakarnevalen


Efter skolan idag drog jag och pappa ut på Karnevalen, som började idag. Jag spelade bort pappas pengar på diverse lotterier och även om jag inte vann något fick jag ändå priser, bland annat en lösmustasch...



...som ramlade av varje gång pappa fick mig att skratta...



...så till slut fick det bli mustaschlösa skrattbilder.



Nästa pris blev en klubba.




Den här bilen körde omkring och plockade upp kiss och bajs ur bajamajorna.Till höger i bild finns ett tält där vi såg en cirkusföreställning, som visade sig vara mer spex än cirkus.



Till slut såg vi en snubbe som gjorde eldkonster...



...som pappa till sin stolthet lyckades plåta på 1 1/6 sekund utan stativ och ändå sätta skärpan i de orörliga delarna av bilden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar