onsdag 20 april 2016

Chanette Lööf, wrestlingmanager

Härom dagen träffade jag wrestlingmanagern Chanette Lööf hemma i hennes bostadsområde Solkullen i Malmö. Jag låter Chanette själv berätta om dagen:

Hej alla darlings! På lördag 23 april e de ju dags för Snabba Cash, Wrestlingpalatsets nästa gala, o min familj e där för o gå match mot Los Classicos (mer som Loser classicos, right? :-D :-D :-D )så eftersom det är jag som liksom take care of business så var d en fotograf som hörde av sej att han ville ta lite bilder o sånt, följa mej Chanette en dag i livet liksom. O vem säjer nej till d! <3 <3 ;-D


Vi tog en sväng på Solkullen, mitt område. Aa, jag säjer mitt för d e jag som e största bitchen här :-D <3 Nä, bara skoja. D e ett jättefint område o jag tycker faktiskt d e jättesynd att alla bara snackar skit som nte ens bor här.


  
Jag brukar sitta antingen här utanför porten eller nere på Solkullatorget, d e så trevligt o snacka lite me alla grannar o sånt o så gillar jag o ha koll på vad d e som händer runt omkring också! <3 <3



Alltså d här e helt ett missförstånd, jag frågade han faktiskt helt snällt om jag kunde få bomma en cigg. D var liksom inte mitt fel att han inte hade nåra cigg på sej, d såg ju ut som han hade ett paket i fickan. Kunde väl inte jag veta att d var något batteri? Man blir faktiskt sur om nån med ett helt paket inte vill bjuda, inge konstigt med d!



D blev lite sent kvällen innan, jag o familjen planerade strategi för Snabba Cash-galan. Man ska alltid ha en plan! D kommer bli skitbra! <3



Ett sånt gammalt knep som morsan lärde mej e att du behöver nte ha is hemma om ingen ska grogga, har man typ huvudvärk går d skitbra att använda ärter eller nåt sånt istället. Smart va? :-D



Man får nt glömma att käka, särskilt inte om man e i träning o sånt. Frukosten e dagens viktigaste mål, O glassbilen säljer fryspizza så d finns inga ursäkter o inte äta bra! :-O



Här e jag på Solkullatorget som jag skrev förut. Jag tycker d e skitfint o sitta på bänken o bara mysa o prata med folk. <3 <3



Fatima som hjälper mej med håret brukar säja att d e min bänk o d tycker jag e roligt. 



Men jag gillar inte när kärringen i porten breve min går ut med sin skälliga jävla fjanthund, sån där liten som man kan käka till frukost. Den jävla hunden pissar jämt på bänken! Jag lovar hon lärt den! :-( :-( Hon ska passa sej jävlit noga så jag inte skickar min familj påna!




Men när kärringen försvann blev jag glad igen! Ser ni mej på bänken kom säj hej! <3



Fina blommor har dem också.  <3 Jag fattar inte folk som krånglar med trädgård och balkonglådor och sån skit, när man har gratis blommor överallt? (O om du måste ha nåt typ på bordet för d ska vara romantiskt o sån skit, så ... morsan sa alltid att d MKB inte vet har dem nt ont av, fattar du?)



Som jag skrev förut så ere viktigt att man tänker på vad man käkar när man tränar o sånt. Jag säjer alltid till min familj o käka omväxlat o varierat. Ena dan tar man en sån med köttfärs, nästa dan tar man en sån med blomkål. Jag fattar inte dem som säjer d e svårt o laga mat?



Man ska inte glömma hjärnan heller! För o vinna matcher måste man träna på o tänka, så jag e noga med att läsa nåt varje dag!



Folk tar ju en jävla evighet på sej o handla, men dem brukar låta mej gå före i kön eftersom alla som jobbar på torget vet vem jag e. Dem blir alltid glada när jag kommer o handlar o följer med mej runt i affären o sånt.



Efter en sån här lång o ansträngande dag får jag faktiskt lov o skämma bort mej lite innan jag ska fortsätta planera o sånt! Visst är det lyxigt med bubblor? Jag känner mej som värsta lyxkändisen! Ha det bra alla darlings, vi ses på lördag!

Och därmed var det slut för denna gång. Titta gärna in på min renodlade wrestlingfoto-sajt, där alla mina bästa bilder finns samlade: www.fredrikschoug.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar