söndag 19 juni 2011

Felix gästbloggar


Lördagen den 18 juni spenderade jag med pappa. Som så ofta var han beväpnad med kameror hela dagen och vi hittade på en hel del roligheter. Förmiddagen bestod av ett intensivt pass, som förutom tittande på Rorri racerbil bestod av mer eller mindre idrottsliga aktiviteter.


Vi blåste såpbubblor...


och spelade fotboll...


...och så sprang jag jättefort...


...många gånger, så att pappa skulle kunna få några skapliga skott...


...och så åt jag självfallet lördagsgodis...


Det här porträttet tyckte pappa blev ganska skapligt... 



Eftermiddagen spenderade vi hos Farbror Sigge, som jobbar på samma ställe som pappa och spelar i pappas pingislag. Där utspelade sig den årliga pingisfesten med spelare, spelarfruar och barn. Där åt vi god mat.


...och jag försåg mig åtskilliga gånger av läckerheterna...


 ...och här återvänder jag till bordet med en näve druvor, som jag precis har nallat från det gående bordet...


Melonen satt för övrigt på rätt ställe!


Men till slut blev jag ganska trött efter att ha festat om rejält och lekt med de andra kidsen... Nu är det ett helt år till nästa pingisfest, men jag återkommer nog snart med fler rapporter från min och pappas vardag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar