fredag 7 oktober 2011

Sista gången Felix firades som nybliven 4-åring


Idag firade vi min 4-årsdag för allra sista gången. Pappa insisterar nämligen på att fem kalas får räcka. Denna gång var det emellertid inte bara jag som firades utan även de övriga kidsen i vår föräldragrupp, där vi fortfarande har en viss kontakt.



Här poserar värdinnan Ingeborg, vars hem tjänade som festlokal.



Sedan skulle alla vi nyfräscha fyraåringar plåtas av pappa, men eftersom jag alltid har pepprats av så mycket av pappas kameraeld tyckte jag inte att det kändes lika högtidligt som de andra. Det här är den enda gruppbilden där pappa lyckades få mig att fastna på sensorn. I övrigt sprang jag mest omkring och körde mitt eget race...



...medan Ingeborg, Tove och Noa var desto mer fotogeniska.






Nästa år fyller vi fem bast och då dj-r ska vi slå klackarna i taket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar