fredag 4 november 2011

Fredagsmys


Idag har jag och pappa ätit en massa saker. Vi åkte till Nova för att köpa några fotoramar för att pappa skulle rama in några bilder på mig.



Och där passade vi samtidigt på att köpa en stor Mango Mania-smoothie...



...som var så god att jag började göra grimaser.



Direkt efteråt följde vi upp med glass. Tre kulor gick på 73 spänn sammanlagt, vilket pappa tyckte var överpris.



Fredagsmiddagen bestod av spagetti.



Eftersom jag i vanlig ordning tog en hel evighet på mig med maten hann pappa ta ett par skott medan jag poserade.



Pappa hade fetkameran i ena näven och reflexskärmen i den andra, medan jag lekte med spagettin.



Fast jag åt lite också...



Men till slut fick pappa i vanlig ordning mata mig för att allt skulle komma ner. Som belöning fick jag chips till Kalle Anka-filmen efteråt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar