söndag 19 maj 2013

Östen 10 år


Idag fyllde jag 10 bast, vilket är ganska mycket för en flatte. Jag och Sudden (t.h.) fick varsin riktigt fet tuggpinne av pappa och Felix...



...som tog mig över en timme att käka upp. Sudden behövde å sin sida bara tre kvart och därefter gick han och sneglade på min och funderade över möjligheten att sno åt sig mina rester. Men det gick inte!



Tårta blev det förstås! Pappa bakade botten och mamma utsmyckade skapelsen...



...som vi glufsade i oss med stor aptit.


19 juni 2003

By the way, jag så ut så här för tio år sedan...minus fyra och en halv vecka sedan, för att vara exakt.


29 juni 2003

Och så här för 9 år och 46 veckor sedan, vilket var strax innan jag flyttade hem till Kobjer.


31 juli 2009

Och här är jag som sexåring, alltså på toppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar