lördag 29 september 2012

Felix femårskalas


Idag var det min tur att fylla fem år! Vi återvände till samma slagfält som förra helgen, där jag fick ta emot alla mina kompisar och deras paket.



Och vad är väl roligare än just paket?



Att jag diggar Lego och Blixten McQueen tycks vara välkänt...



Vi åt korv...



...under uppsluppna former...



Här är tårtan på väg in...



...och jag fick förstås till uppgift att blåsa ut de fem ljusen...



...vilket visade sig vara svårare än man kunde tro...



...så jag fick blåsa många gånger under ökande skrattattacker från polarna...



...men till slut lyckades jag släcka även det sista ljuset.



Godast på tårtan är som alla vet marsipanöverdraget.



Favorit under lekandet var den här uppblåsbara borgen, som vi hoppade omkring...



...och jagade varandra i.



Annars tog pappa inte så många actionbilder denna gång eftersom han redan fick dessa skott förra helgen.



Avslutningsvis avnjöts glass och godispåse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar