söndag 23 september 2012

Kalas på Skattkammarön


Idag var jag på kalas på mitt favoritplejs Skattkammarön.



Ella och Isabelle på mitt dagis firade gemensamt sina fem första år i livet. Faktum är att jag själv ska ha mitt eget femårskalas på precis samma ställe på lördag. Precis när pappa hade bokat in lokalen för några veckor sedan damp Ellas och Isabelles inbjudan ner...



...så pappa insåg att hans idé inte var fullt lika originell som han hoppats, men det spelar mindre roll för oss kids som älskar detta ställe.



Studsmattan är förvisso en höjdare...



...men de här bollkanonerna går inte heller av för hackor...



...inte minst när man skjuter på pappa...



...som är så mån om att få coola bilder att han välkomnar eldskurarna.



Här får han sig en salva till.



Utöver bollkanoner finns också bollhav...



...och där kan man också roa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar