lördag 3 december 2011

Hos Adrian i Stångby


Idag var jag och pappa för första gången och hälsade på Adrian, Farbror Frippe och Tant Bibbi i deras nya radhus i Stångby. Där rådde fortfarande ett visst flyttkaos. Fast en del oreda förorsakade jag och Adrian också med våra lekar. Eftersom Adrian till en början hade svårt att slita sig från sitt TV-spel passade jag på att inventera hans leksaksbestånd. Här har jag hittat Spindelmannen.



Och här var ingen mindre än Blixten McQueen, en av mina stora favoriter som jag och pappa ofta ser på DVD.



Men sen började vi röja tillsammans. Här håller vi på att lasta prylar på ett tåg som ska avgå till Kina om tusenmiljoner timmar. Där ska vi hälsa på Adrians kusin Douglas.



Den här lördagen stiftade jag också för första gången bekantskap med en ny leksak...



...ett Nintendospel.



Det verkade lite kul faktiskt.



Adrian var så ivrig att introducera sin favoritleksak att han ofta tog den ifrån mig för att visa hur man skulle göra.



Vem vet, kanske tomten kommer med ett likadant spel till mig i jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar