torsdag 14 juli 2011

Felix och pappa i hemmastudion


YEAH! Idag körde jag och pappa ett annat upplägg än vi brukar. Istället för att han som vanligt bara jagade mig med kameran under mitt lekande bestämde vi oss för att ta lite arrangerade bilder av oss själva. Vi riggade därför upp en liten provisorisk studio för ändamålet i pappas sovrum.


Jag tog till en början pappas regianvisningar på stort allvar och gick in för min uppgift som modell till 100 procent. Vi skulle se farliga ut. I synnerhet jag skulle nog ha kunnat skrämma skiten ur vem som helst, det vill säga om någon hade passerat förbi i sovrummet just då.


Och eftersom jag och pappa är hårdrockare anlade vi stilenliga skräckinjagande poser, som säkert hade ha kunnat platsa på ett eller annat skivalbum. Efter ett tag tröt mitt tålamod dock, så pappa lät mig först trycka på fjärrkontrollen själv ett tag och ta ett antal bilder. Därefter mutade han mig med chips (faktum är att det också finns en drös chipsätarbilder från dagens photo shoot).



Vi tog i och för sig en del gulliga bilder också, men merparten av dessa ligger kvar på pappas hårddisk...


...fast här kommer ytterligare en, där jag dessutom käkar chips. Den uppmärksamme betraktaren ser också att pappa håller fjärrisen till kameran i vänsterhanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar